1 december Tess skriver

Jaha idag så har jag... varit i skolan och på franska lektionen sjöng min franska lärare och han bara ska sjunga sexigt fetma kul det var!!Sen så var Pelle sjuk idag så jag och Fanny åkte till Pelle. FICK SE HANS VOVVE!!!!! den var helt sjuk söt om man kramades så hoppade Dixie som voffsingen heter på en. :DD Sen åkte jag till Fny och var där fick finaste presenterna :D iallafall så ade jag kul med henne. Vi gjorde det som vi brukade göra slappa skratta mobba TV:N :P
Pussokram  Tess
Pelle har ritat den :O
Jag vet! ser mobbad ut men bjuder på denna!
Min skolbild blev jag söööt?
Fjomp på bussen<3
Haha minnen fny<333
Fny,Jacquie och Sofia kramas
Fny klottrade på tavlan på Franska lektionen
Haha nicolas äger på att rita och skriva ju! på franska lektionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0