3 december T3SS skriver

såå nu väntar jag på min chokladsaker som typ aldrig på kalla!!! :( men i allafall skola idag :/ men lyckades byta franska grupp :DD Jag gick in satte mig och bara jag har bytt franska grupp :DD fetma najs så typ den ända i 6:3 som går i den gruppen. Redovisade steg 3 i franska idag och han bara jättebra träna på månaderna :P  Sen typ skrek han bara hon äger på franska jag skämdes så jävla mycket men typ alla klappade händerna :)) fast var bara 4 pers då men ändå :DD så skrev jag min bästa text i svenska idag fatta vad glad jag blev men fyfan vad sött alla killar få vara. En kille i min skola skrev en dikt till en tjej som han gillar. Sen bara en annan kille skriver typ på msn älskar dig min tjej. :( vaf får jag inte en sån??? en sån där för söt och som är snygg också :D

Pussokram Tess
mobbade singel barnet!Står söt men ingen ser det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0