4H Tess skriver

Shobre :D
Ska lätt börja säga shobre! skrev inge igår dom behövde hjälp på 4H och min mobil dog :( så sry fny och jacquie dissade er :( men var övernattning flum!!! vi åt taco mums och sen julpyntade stallet :D pyntade åt min plutt CANASTA(H) blev fetma fint julgranskulor och en stor boll typ med paket. :D fett stolt jag och amanda j satte upp allt granris typ vi ägde alla på det!.

Sen idag alltså söndag så vare julmarknad på 4H hade hand om ett litet lotteri var jättesöta barn som köpte :D många vann och gav typ små julklappar till barn som inte vann :) jultomten sjäv ju! sen lede jag Canasta på ponnyvarv och hon fick ha glitter och tomteluva på sig :D hon blev söt sen stack jag,ebba,amanda e ut i skogen och körde full fart på hästarna. sen nu är jag hemma och ska ta det sjukt lugnt och på TORSDAG är det.... SKOLAVSLUTNING får mina dåliga omdömen då*host*
aa juste det här ska jag jobba lätt! bäst eller vad?
pussokram Tess
När vi packar upp i köket
amanda j blandar godaste saften ever!
Nasta med tomteluva och glitter<33
och igen :DSöt eller vad?
vi lyssnade på denna typ 20 gånger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0