Disco on ice

hejhej allihopa (:
igår var jag med rebecka. vi åkte till media markt i heron och tittade på mobiler och datorer :)
sen så drog vi till atlantis och provade jättesköna sängar.
efter det åkte vi till ikea och tittade på lite grejor där :D
sen drog vi hem till henne och fixade oss för vi skulle juh på disco on ice (:
på discot åkte man runt på skridskor och så hade dom bra musik på, så de va ju kul!
men bara det att jag har ju inte åkt skridskor på typ fyra år så jag ramlade på rumpan hela tiden och alla skrattade XD
och det var tre killar som kastade bollar av is på oss och mulade oss och la isbollar i ryggen ;(
haha men de va kul :D och idag har jag inte gjort ett piss typ. vaknade, orkade inte äta frukost,  och sen kollade jag på min FAVVO-film Förortsungar. den är så gullig sorglig och rolig :)
så bra! :D
menmen det kanske blir ett inlägg ikväll.
Puss puss, Fanny <3

Kommentarer
Postat av: Frida[fridaisfine]

Men tack så myckewt! :)<3

2008-12-20 @ 15:33:52
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Fanny

vadå tack? :) <3

2008-12-23 @ 12:27:12
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0