fanny skriver - sofia sötnos idag

hejhej :)
idag har jag vart i skolan jag va fett duktig idag :D redovisade 2 steg i franska jobbade asmkt matte och engelska och va på eng kp.  haha, ni som inte går i ks fattar ingenting av det där, men aja x)
sen efter skolan var det meningen att jag tess sofia och jacquie skulle dra på friskis&svettis men nej jacquie kunde inte och tess hadde ph... så ja, jag och soffi skulle åka dit men vi hann inte :P så vi var hemma hos henne ist och typ satt vid datorn och lite annat.
sen när jag kom hem så kom min söta kusin Ida och hennes mamma och pappa på besök.
Ida skulle kolla på ett par gamla skridskor och hälsa på min katt.
och sen gick dom hem för en stund sen, och nu ska jag snart gå och lägga mig.

Bjuder på den här underbara lite gamla låten men jag kan inte sluta lyssna på den :P
lyssna på texten också..

Pussar från fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0