Första dagen i skolan Tess skriver

Heeeej<3333
Ja det var första dagen i skolan och skulle stanna kvar och jobba mot mina terminsmål(alla som inte går i KS förstår inte) men stack iställe til slussen med Sofia,Klara,JAcq,Fny och Pelle. Jacquie köpte blåa sss byxor så imorron ska jag och jacquie ha sss i skolan :D haha små barn som bestämmer men ändå! Sen drog vi till ringen träffade alle balle på bussen<3333 Sen så drog vi hem till klara och var där haha Jacquie och jag våldtog pelle :D Ska gå på middag hos min morbror :/ fåse om det blir kul.

Pussokram Tess

Hittade tomtens brevlåda :D
Inne på Jc klara och jag hittade sexigaste solbrillorna EVER
Haha vi var uppe i katarina saken men pelle och fny gick ner medans vi andra åkte hiss:D
Haha står och pratar med "kortis":D
Mitt sexiga öga
Dagens outfit ett skärp min älskling och klänningén<33
het bild på klara<333 och pelle<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0