God Jul i efterskott gott folk !

yo allihopa :) hoppas ni hade en god jul, för det hade jag! höhö :)
 jag har inte skrivit på jättelänge, det har ju vart jul och så, och sen har jag varit lite krasslig på sistonde, förkyld och ont i halsen. men i'm back!
okej jag kan berätta om julen dårå, det var jättemysigt. min farbror och hans flickvön var där, och hennes barn och min kusin, och det var kul :)  jag fick massa kläder, presentkort och pengar och massa andra prylar.
men det bästa var ju playstation 2 och abba singstar :D
här kommer lite fina julbilder!


Julgran,Tomte i julgranen,Simba i sina finaste julkläder,Min julstjärna

igår var jag i stan och shoppade och åt fika med mami och jag handlade detta :)

Kjol, Gina Tricot(ser bättre ut på)  Rosa tunika, Gina tricot Blå T-shirt Vero Moda mönstrad T-shirt Gina Tricot
Nya jeans, Killah. Och jag har fortfarande massor pengar kvar ;D


Ja, men ni får ha det så bra hörni, vi får se vad jag göre idag, kanske är med Tess och Jacquie, vem vet?
aja, pusspuss till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0