Jacqueline är här, för en gångs skull :D

Hejsan! Har ni saknat mig? :P Jag har inte skrivit på hela veckan, så jag tror det e dags nu! i måndags och tisdags hände inge spc. var i skolan och döjobbade för att nå mina slutsteg! Igår och idag (det e 5 dec 08- fredag) var jag sjuk! Eller asså jag hade huvudvärk och jättesvrt att röra mig, mamma trodde att det var infuensa '(:o) ´Men min huvudväk gick över och nu har jag bara ont i benen o armarna. hoppas det går över tills nästa vecka, för det är den näst sista veckan i skolan och jag måste plugga ! Jag har gjort jätte fint i köket (så uttråkad var jag! :S) och måste snart plocka undan saker från rummet för våran städare kommer snart.

Idag ska jag till pappa, jag längtar så mycket efter honnom och Alex. Det blir nog en slö helg, hyra film eller något liknande,,, och såklart kommer jag få leka med bilar m Alex :P  Jag längtar......

Tänk! det e bara några fjuttidagar kvar till julafton :D E det inte JÄTTE kul? Och det e någon som fyller år också :D Jag! haha, om det e bra att veta så önskar jag många besökare som tittar in varje dag<3 Vi får hålla tummarna på en snöig julafton :D Haha, det skulle vara ett mirakel om det börja snöa :S

Men nu e jag jätte trött så jag måste städa snabbt så jag kan ta det lungt framför tv:n sedan!


Pusshej
                             

                  Jag och Alex förra julen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0