Jacquie hära :D

Hej allihopa! Förlåt för jag inte hade skrivit på ett tag. I fredags så var jag och tove hos rosanna en snabbis, vi var tvugna att gå kl halv fem för rosanna skulle ha tennisträning.
I lördags var jag och växlade mina polska pengar till kroner. sen passade jag på att kpa julklappar i stan. Till Alex (min lillebror) köpte jag ett petson och findus ritblock och en kikare, ska köpa kritor till honom också :)

I söndags var jag på grönan ! Det var jätte kul och mamma vann en såndära stoooor basketboll till mig :D Det var bra stämning och det var roligt att åka allting igen (popexpresen, kvasten, vilda musen inte lika roligt med blåa tåget :S) och det var värkligen ingen väntertid! MAX 1 min!!!

Idag var jag på pp steg 5 och det gick väll rätt så bra tror jag :D jag väntade på sofia när hon hade ph samtal och sen åkte jag hem, jag tittade på ONE TREE HILL och sen skriv jag min önskelista. Önskade mig rosa digitarcamera, presentkort, väska, pengar, smycken, ipood osv ;)


Pusshej leverpastej! Haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0