Jacquie häraa ;) Bakhelg :P

Heeej allihopa, ÄNTLIGEN skriver jag<3
Förlåt att jag inte har skrivit på länge, har varit tvungen att jobba matte varje eftermiddag :(

I fredags jag jag o Fanny hemma hos Pelle, som ni kanske förstår efter Fannys inlägg.
I går( altså lördag skulle jag i Tess åka till Fannt, men Tess svarade inte när vi ringde :S Aja, vi cyklade till vivo med Fannys cykel o Fanny skyssande mig, ich hon sa hela tiden att vi skulle kroka, jag blev jätte rädd :P Sen bakade vi pepperkakor som blev jättebrända :// Typiskt mig o Fannty att göra det. Men vi hade iaf kul som sagt.
Idag ska familjen baka lussebullar och bjuda över mormor o morfar<33  :D  


Puss puss och ha en underbar 3dje advent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0