Jacquie is maad !

NU FÅR NI INTE ETT VÄLKOMNANDE HEJ ! NI MÅSTE BÖRJA KOLLA IN BLOGGEN MYCKET OFTARE ! tack...
Nu hoppas jag att ni förstod, så nu ska jag inte vara sur längre :DDD
Idag i skolan var det jättestressigt! Fast jag började dagen med ett stort flin i ansiktet, jo, gissa varför? Jag fick VG+ i franska! Jag e jätte stolt :D Man får hoppas på ett MVG nästa termin :) Aja, sen så blev jag, Julia och My klara med vår lilla grisuppvisning, och alla andra teknikuppg. så vi får ingen rest på teknik nästa termin :D I'm sooo happy!


Min, Julias och Mys ''modevisning'' går ut på att man snurrar på en pinne, typ och sen kommer frisarna fram på 3n flygande matta ! sen åker dem liksom upp och ner när man vävar :D

Och jag har ett stort problem! Vad ska jag ha på mig på julavslutningen? Vanligt Tunika Kjol?? Hjääälp mig med att skriva kommentar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0