jag hatar deppiga söndagar! fanny skriver

tjolahopp!
jag kan berätta om min helg dårå ;)
i fredags var jag och jacquie hemma hos pelle, eller rättare sagt tvingade oss hem till honom x)
vi satt på bussen och pelle ville hem till mej och ja o jacquie ba okej visst det kan vi väl och på pelles station gick vi av!
haha han var ju tvungen att gå av där :P så då fick vi åka hem till pelle tillslut. och hemma hos pelle åt vi glass, kolla på tv och satt vid datan och skämtbråkade somvanligt! (; och efter det så var jag ensam hemma me min syrra och på kvällen hade vi tråkigt så vi ringde Issa, vi skulle ha träffat henne på gårn men nej haha vi tappade bort varandra..
och på lördagen var jag med jacquie, tess skulle också ha vart med men hon dissade oss :'(
menmen vi var hemma hos mig och  eftersom det var lucia cyklade vi till vivo och köpte pepparkaksdeg och det vi trodde var glasyr men som visade sig vara ngn annan konstig gele. Pepparkakorna blev misslyckade och brända.
men vi hade ju kul iaf ;)
och nu sitter jag och deppar i sängen och lyssnar på Friday i'm inloved, min favvo-depplåt.
jag verkligen hatar söndagar.. man har ingen att vara med och allt råkar alltid vara grått och trist runt omkring en,
så kan ingen komma och rädda mig ? :)
oj shit vad långt inlägget blev.. ni orkade säkert inte läsa allt x)

det var min depplåt dårå.
Pusspuss, fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0