lite snabbt om freddan och lördan<33 Tess skriver

jaaa båda dagarna vare shopping :DD på freddan med Sofia och Fny och idag med min pappa han som betalade 2,500 kr för min kläder:DDJaaa man flummar som vanligt med sofia och fny hahhaha vid skäris hittade vi en kundvagn som jag hoppade i och sjöng eller skrek BORN TO BE CHEAP :D älskar den reklamn över allt nee inte över Fny,Jacquie och alla andra<33

Pussokram Tess
To hot for you!
Naaw sofia och fny<3333
haha jag fny flummar
Och igen...
Fin spegel på limted too
köpte en tröja gina tricot 99 kr
köpte detta med allt från gina tricot klänning 149 kr skärpet 99 kr

DETTA KÖPT IDAG
Köpte en mimmi pigg tröja<33
SSS tröja

En kofta från JC
Köpte ett par jeans och sssbyxor
köpte sötaste gubben ever!!
vill du bli min julklapp=? hittade förra årets tomteluva

Kommentarer
Postat av: pelle

Såklart jag vill bli din julklapp puss på dig<3

2008-12-09 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0