Lördag- jacquie hära :D

Heeeejsan hopsan allihopa! Fick bara lite lust att skriva så ^^. Men aja. Idag var det en lugn lördag och det blir säkert en lugn söndag imorgon. Jag vakanade o tittade på tv. sen va jag på datan en snabbis o så kom Inez, Pappa o Alex hem från inez ''skola'' det e en såndära skolan som man måste gå på för attt bli riktig kristen. Aja sen gjorde jag lite olika saker. Haha kollade på ett jätte knäppt program på någn barnkanal med Alex o den dära figuren hade jätte långa armar, haha ^^. Nu ska jag logga ut o köra sing star tror jag :)


Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: inez

vadå går i skolan föpr att bli riktigt kristen ? jag går på konfirmation för att bli riktigt kristen`! Du är helt ute och cyklar !

2008-12-06 @ 17:23:36
URL: http://inezochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0