Min dag // J

Heeej allisammans ! Idag skulle jag , Inez , Pappa och Alex gå på vio. Pappa skulle ta med sig Alex till Madagaskar 2 medans jag och Inex skulle se Yes Man. Det var första gången Alexander skulle gå på bio, så hela morgonen har han irrat omkring av förväntan och pratat om bion. när vi väl kom dit så köpte vi biljetter till Yes Man. Men detr var fullt i madagsakar så Alex blev ledsen, för han ville inte gå på den dära Chiwawa filmen. Jag fick jätte dåligt samvete när jag såg Alex ledsna min när jag o Inez gick till Salongen. När vi var i salongen så tyckete jag fortfarande synd om Alex. men efter en stud så skickade papa ett SMS och skrv att de gick på den dära chiwawa filmen endå. Och Alexander var jättte glad när filmen var slut <333 Fast trött så han somnade i bilen.

Yes Man var jätterolig ! xD Man måste bara se den :)


http://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0