min dag Tess skriver

Hejsan
idag var det typ sista arbetsdagen i skolan :D JIPPI för imorron ska vi bara till gamla stans julmarknad så det blir ju kul :D iallafall ska ta det riktigt lugnt idag typ mysbada och så.. :D idag lagade jag mat jag är grym på det vill ju inte få g som jag fick i hemkunskap detta år. Sen så åt jag tårta typ en daimtårta mums!!!

Skolan idag... ja jag och fny jobbade på vår uppfinning det blev en katt som rör på sin övernaturligt långa tunga. den funkade den funkade men fick sexigaste designen ever. imorron ska vi till gamla stans julmarknad typ jag,fny,jacquie,rosanna, julia och några fler ska gå. MASSOR AV FOTON :D

pussokram Tess
katta-katta från turklandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0