Musik idag heela eftermiddan Tess skriver

Idag i skolan har jag haft musik hela eftermiddan ingen var där så jag Ellen och Rozerin tog musiksalen det var fetma kul! sen kom julia i 7:1 in och vi satt typ och hade fett skojigt med henne vi typ pratade och så :DD hon är najsigaste 7:an ever men iallafall så typ åkte jag ner till 4H efter skolan och flashade skolkatalogen och sry ks killar ni var inte snygga :P fast typ 3 är det totalt av killarna men dom tyckte bara 2 av dom jag tyckte va snygga :( Fick skjus utav Corny till tunnelbanan PUSS PÅ DIG sen var det hem och plugga som gällde
Pussokram Tess

Dagens outfith var min långa t-shirt och min gina tricot älskade tröja :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0