Snabbt om torsdagen och idag :D Tess skriver

 Mm heej kunde inte skriva i fredags för jag skulle lägga mig "tidigt" gick upp 5.45 idag :( jättekul! Igår alltså torsdags så var det genrep till klockan 6 så kunde inte göra så mycket men idag vare luciafirande. VAR MED :D jag var en sexxi tärna! jag var kortast så stod närmast 6:1 kul! iallafall fick blackout typ 3 gånger men var kul ridit idag och sett IDOL :D KEVIN VANN KEVIN VANN betyder Alice går det längst för :) Iallafall som vanligt sög vinnarlåten men kevin var jävligt bra!

Pussokram Tess
Såg ut så här klockan 5.46
Sexigaste tärnan ever!
Haha!
Posa!
'Sötnosen Ellen var också tärna

Kommentarer
Postat av: ellen

teeeeeess! guh vikken ful bild på mej!!!!!

2008-12-22 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0