Snabbt om två dagar Tess skriver

Jag har varit i gävle fått mer julklappar fick pengar och sånt. Men det bästa var ju att jag fick en gitarr!! Så här kommer gitarrspelande Tess :D fettglad typ skrek när jag fick den skriver detta inlägg 00.15 efter en långt tåg resa. Tåget var 2 timmar försenat kul!! såg pissa kul hadeen stor rullväska och en gitarr på ryggen och satt o väntade på tåget. Men godnatt ska se på björn gustavsson ett livsverk :P Köpte en rosa typ tröja från gina tricot har redan en sån fast grå och typ pyjamas och lite andra saker med :D
//Tess
ajg med min nya gitarr
Var och shoppade så detta var kläderna :D
Min nya seiga pyjamas

Kommentarer
Postat av: Alanya<3

haha fin pyjamas tess:P

2008-12-27 @ 14:10:29
URL: http:// rudling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0