Tråk dag som vanligt! Tess skriver

Hej hej idag så vare skolan som vanligt... Försov mig till klockan 8 och vi börjar 8.25 så fick skjus till skolan av mamma tack så mycket för det :D men så var det lite tråkiga saker i skolan idag. Vi hade franska och fick veta att vår franska lärare ska kanske sluta så är typ pissa arg för det!!! sen så efter lunch var det engelska men fick skippa ungefär 45 minuter av den för går på skolans kör :/ men VÄRDT DET slapp engelska och teknik idag :D
idag på kören gick det assa bra!!!! sen så stannade jag kvar för försöka jobba lite men gick inte så.. satt i ett bås med klara,my,pelle,marcus och jag vi flummade STORT! så åkte ifrån skolan typ 15.35 :) haha my och marcus gick iväg och jag klara och pelle ba DOM SKA STRULA :O haha dom bara neee... sen drog jag hem och nu försöker jag plugga.. går inte bra. pluggar varje dag men behöver det :/
Pussokram Tess
Dagens kläder. Min sss tröja och ett par tight :) min sss tröja är lång så funkar som klänningsak :D
Klara på tunnelbanan miffad bild då men hon är sååå söt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0