Centrum med tess, Fanny skriver

Hej hej alla små sötnosaaar :)
jag har precis vart i centrum med tess älskling. Vi köpte en rem en julmust och spermabollar(havrebollar) haha Klara kom på det namnet x) och sen gedde vi en boll till Klara, haha änglar vi e! hon blev jätteglad :) ska vara med henne idag tror jag.
och nu så sitter vi i skolan och jag skriver och lilla tess tittar på.
japp. och ååh jag saknar mitt minnes kort :( en viss person har snott det, så kan jag inte ta bilder för det är så lite minne i telefonen, och jag har tappat bort min sladd till datorn så nu kan jag inte ladda in bilder längre, om inte en viss person köper ett nytt kort.
men men shit happens :D här kommer en söt bild, hihi säger inte vem den e om :* hemlis!


Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0