FANNY SKRIVER FÖR EN GÅNGS SKULL (:

heej ! nu skriver jag äntligen, jacquie och tess dom ba nu har vi gjort en blogg ja ba okej visst :P
men jag kunde inte skriva förut för att jag var på landet och shit de va typ asmkt snö där :S
hade vi stannat en timme längre hade vi typ blivit insnöade, synd att vi inte blev det då kunde ju jag skippa skolan (:
fast skulle inte klara mig utan älsklingarna iförsig.
nu är jag i skolan och sitter vid datorn med tess julia och jacquie<3
idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, nej justdet jag ska ju hem till lilla tess kom ja på!
vi ska typ baka och sen svulla i soffanoch kolla film, ovanligt! haha eller inte...
men ska dra nu ,
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0