Fanny skriver om sin helg

hej :)
jag kan berätta lite om min helg, i fredags sov Stephanie över hos mig, vi köpte godis och kollade på idol ;D
sen på lördagen drog hon hem för hon skulle på match. så jag typ bara var hemma hela dagen.
Tess fyllde år igår också, som nio kanske fattade, grattis igen bebis <33
och nu imorgon ska jag ge henne en present i skolan för hon skulle rida och gå på ngn hästshow idag  så jag kunde inte ge henne idag :P
och här kommer lite bilder på henne och mig dårå (:




älskar dig,du har en plats i mitt hjärta som aldrig kommer försvinna, alla minnen med dig är oförglömliga,
och det ska bli fler av dom! även om jag bara kännt dig i ett halvår så känns det som om jag kännt dig hela livet.
du är en självklar del i mitt liv, klarar mig inte utan dig.
Tess <3 Fanny

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0