fanny skriver - therese,frissan,tv,öppet hus,plugg,pizzamackor och sängen

hej! sry att jag inte har skrivit på år, jag vet inte varför har typ glömt det! ^^
 jag kan berätta lite om min dag, dårå :)
efter skolan var jag med therese, hon skulle klippa sig så vi gick till frissan och efter det så tog vi bussen hem till mej.
hemma hos mig så åt vi mellis och "opererade" en makrilltub.. haha vara vi som fattar det!
men men sen tittade vi på tv, vi hann inte så mycket mer för det var ju öppet hus på kvällen i skolan, vi skulle ha en vanlig skoldag fast med föräldrar och på kvällen typ för att föräldrarna skulle lära sig om skolan.
och när jag kom hem pluggade jag matte, tråktråk! och sen så åt vi pizzamackor till middag, mumma :)
sen så nu ligger jag parkerad i sängen med bärbara och knarkar den
här underbara låten för att jag inte kan sova.
jag tänkte lägga in hela videon men youtube håller typ på att göra om så de funkar ej :(
men men det var allt för idag, vi får väl hoppas att jag bättrar mig med bloggandet!
Pusspuss
/ allas fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0