Fanny skriver

hej alla sötnosar!
jag sitter och är med jennifer tove tess och jacquie som ni kanske fattade i jacquies inlägg.
tove tess och jennifer sitter och proppar i sig chokladflingor i tess säng och jacquie sitter och babblar och babblar.
och lilla jag sitter och skriver :)
NEJ :/ nu gick jennifer hem ! buhuu..
ja, vad har jag och säga om dagen?
idag har jag typ haft gympa, ngra nior höll i den och vi fick springa runt och ta koner...
sen hade vi matte kp och HAHA birgitta stog och dansade runt i klassrummet typ hela lektionen och sjöng "jag vill leva la dolce vita" och sjöng sin bögiga lilla  mattesång  "term term summa term term skillnad faktor faktor produukt täljare nämnare kvot" som jag har fått på hjäran nu haha det va helt cp! hon sjunger och dansar hela tiden!
men men nu ska vi dra och typ ...
äta lite mer flingor. men vad, dom e jättegoda och smakar godis x)
haha, pusspuss!
/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0