Fny,jacquie,Tove och Jennifer efter skolan idag<333

jag vet man var sjukt men jag Tove. Jaquie, Jennifer och Fny åkte pulka sen. Det var assakul ett tefat gick sönder men gör inge dom kostar ju typ 20 kr på BR. Haha idag så åkte vi tåg och Fny och jag satt på en snowracer vi skulle åka från ett gupp hela snowracern typ åkte åt vänster in i skogen haha hade sjukt mycket snö i byxorna efter det ^^ Sen så åkte vi framför ett annat gupp men vi fasnade på det <333 NY TRADITION först pulka sen hem till mig med varm choklad :) Sjukt kul ju!! ÄLSKAR DENNA DAG<333 Sen på sommaren ska vi ta första doppet ihop. Sen på våren ska vi plocka blommor :P töntigt då men blommor=vår på hösten ska vi ha lövkrig TRADITIONER<33 tre år tillsammans sötisar fattar ni vad kul??? iallafall nu kommer lite bilder<33

Pussokram Tess
Går dagens bild snöigt!!
Jacquie med min enorma bas
Tove<33

Naaaw kärlek på högsta nivå ju!!
Haha Tove fick flyga på Jacquies rygg :P Söt bild på nått skumt vis :))

Kommentarer
Postat av: josephine

vill också åka pulka haha !!

2008-11-25 @ 20:17:14
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0