Jacq här! :)

Hej! Jag ångrar mig inte att jag frågade Tess om vi skulle börja blogga med varann! Det kommer bli mycket roligare :)
Det var jag som gjorde Designen, hoppas ni tyckte om den!

Jag varakade av att min lillebror kom in till oss (mitt och min systers rum hos pappa, hos mamma har vi eget) OMG! det e vitt! och, aa det var snö och strax efter var vi ute och åkte pulka o tefat eller vad det heter :P det var jätte kul att få vara barnslig, men inte lika kul att få snö i röven ;P Nu åkte pappa och Alex (min lillebror) till frisören, medans min systetr kör singstar. Och aa, jag e här :) Jag skriver ett till inlägg senare! Pusspuss!

  Snö och jag :)

Kommentarer
Postat av: fanny

du ska ha lugg :O älskardej <333

2008-11-26 @ 11:48:57
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0