Jacq´s dag

Heeey allihopa! Idag har jga tess och lite fanny gjort massor av bilder till bloggen :D så detta blir många bilden och mycket skrivet!

Jag vaknade jääääätte tidigt hos pappa, tror runt 6. Sen åkte jag och inez till mamma. I skolan så var allting nästan som vanligt, fast fick rätt så lite gjort då. I dag fick vi äklig kebab till lunch. Efter gick jag, tess, fanny, julia och jennifer till dataN och Fanny fick skriva sitt första inlägg <3:D Efter rasten jobbade jga lite med matte. Jag gick raka vägen hem efter skolan och så städade jag mitt rum! Imorgon har jag, Tess, Fanny, Julia och några mer(?) planer för att åka pulka :D Jag längtar redan ;) Föresten var det jag som skaffade nedräkningen till julafton, fiffit va? Fast min kära storasyster hjälpte till :)  Nu sitter jag framför datan och ska stänga av för min syster gnäller och så måste jga göra varm choklad :)

Pusspuss

                                                                        
dagens outfit :)                                  Kebaben :/                                Mössan som mamma tvingade på mig x)

                   
Tess äter kebab ;)                             Mieee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0