Jacquie häär <3 26 nov.

Heeeej alla bloggläsare :D Tyvärr hann jag inte skriva igår när jag kom hem, och jga hinner inte skriva ett så långt inlägg, måste plugga lite engelska. Aja, idag i skolan fick jag rätt så mycket gjort. Jag gjorde klart ''resan'' på steg 5 i ma, och så redovisade jag steg 6 i sv. Hahaa, fick en smiels av min basgruppshandledare för det (^^.) Jag hade PH- samtal idag så jag sklutade kl 15:00 istället :/ 
Har tittat på One three hill coh sen försökte jag skriva ett inlägg på den seeeeeeega datan, men san fick jag lite damp och då fick jag låna den bärbara :) Haha, igår köpte mamma 4 julchkladkalendrar, Inez tog den rosa/lila (OFC) och mamma tog en gul och jag fick välja mellan en gul och en blå..... det var svärt att välja (^^.) fast till sist valde jag den blåa för det fanns 2 hundar och 1 katt på den<3 

Pusshej<3




 Dagebs outflit :D
 Gårdagens outflits :D
 Puss hej från meej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0