Jacquie häär!

Hej alihopa! om 3 timmar och 13 min e Tess 12 :D Måste köpa massor av choklad till henne då! Förlåt att jag inte skrev något igår, var sååååå trött så jag inte orkade ;( och idag finns det inte så mycket att säga. jag har haft en lååångtråkig dag (och veacka!) Har typ vart ensam i skolan helaaaaaa dan :// Har varit rätt så ensam hela veckan........ aja, jag fick rätt så mycket gjrot. Idag gick jag och Tove hem till Rosanna.  Vi var tvugna att gå halv fem för Rosanna skulle ha tennisträning. Nr jag kom hem försökte jag plugga ite matte, fast det gick inte alls bra så jag gav och o kräp ner i soffan. Har tittat å idol och INGEN röstar på Johan ! Dags för honm att åka ut! Men nu ska jag gå och läsa eller något liknande.

Pusspuss


Ps. sorry att det bev ingen bild, har inte ork för att ladda ner. Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0