Jacquie, Tess och Fanny här :D (Tove och Jennifer e också här:))

Heeej, första inlägg som vi alla e här! :D Vi har precis kommit till Tess från vår knasiga pulka åk! Tyvärr blev det inga bildenr :(   Men vi kan göra lite bilder nu när vi e ''hemma'' :DD  Jennifer kryper ner under täcket, Tess och Fanny gör varm cholkad och Tove pratar såklart om onödigheter :P  Mums! Tess kom precis och sa att det bli chokladflingos också x)  Jag sitter här och fryser ihäl, fast jennifer fryser 100000% mera! Hennes läppar var blåa förut :o ! 

I skolan var det jääääätte tråkigt, de här dagarna (månd, tisd) har det käns som jag inte har gjort något! Och endå e jag tröttare än vanligt :S jag gjorde klart punkt 8 i uppg. ''resan'' För dem som inte vet vad det e så säger jag, man ska låsas få ett stupendiu,m och sen åka någonstabns i england, jag ville ta liverpool fast det var för dyrt (:/) så jag vadle london (haha, insterangt att veta :P) Men nu måste jag gå och hjälpa till(det e Jacquie som skriver om ni inte har fatat det :D)

Pusspuss

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0