Lite om mig



Namn:
Tess
Födelsedatum: 29 november
Födelseplats: Enskede typ
Ögonfärg: brunt
Hårfärg: brunt
Längd: 150
Skostorlek: 36
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytte

Har du under den senaste månaden...
Shoppat?: mm :)
Skejtat?: Skejta är ju läskigt
Bakat?: Med Fanny gjorde en chokladbollstårta :)
Motionerat: Typ
Solat: Är för kallt för det
Tappat bort saker: Såklart men folk hittar dom och ger tillbaka

Antal människor du skulle ge ditt liv för:
Många
Antal piercings: *STOLT* inga
Antal tatueringar: ingen
Antal syskon: ett och ett halvt ;)
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: bil

Ärligt
Svär du: ofta..
Sjunger du: Typ aa
Gillar du skolan:  NOT!
Kommer du överens med dina föräldrar: nej!!
Tuggar tuggummi: JAAAA, minst 1 per dag, idag har jag ''tuggat'' 2 :P
Plattar håret: ne, har redan plattare än plattast!
Gråter du: I hemlighet

Har du någonsin:
Blivit nedslagen?: Ja
Bråkat utan anledning?: Såklart fick dampryck på Fny typ
Kallat dina föräldrar cp?: Mm
Varit uppe 24 timmar?: jaa

I framtiden..
Namn på barn?: Nått hemskt
Hur vill du dö?: Gammal och snygg
Vad vill du bli när du blir gammal: som min kompis sa förtidspensionerad
Hur vill du gifta dig?: STORT!!!
Vart vill du bo?: Nånstans där det är varmt
Drömjobbet: Hmmm... men jag vill ´vara ledig ju!

Kommentarer
Postat av: blanck:P

hihi, nu vet man lite om dej!!!<33

2008-11-22 @ 22:22:26
Postat av: madde

haha fett bra jue :P <33333333

2008-11-23 @ 10:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0