skrev en dikt till en kompis Tess skriver

INNAN DU LÄSER SÄTT PÅ LÅTEN

du är mitt allt, lyser som en skatt.
Utan dig faller jag död, utan dig går jag nöd.
 Fyfan visste inte man kunde älska nån så här, jag kallar dig sär.
Det är bara för jag älskar dig av hela mitt hjärta, du får gå bort kommer en så jävla smärta då.

Puss på dig, Älskar du mig?
Jag kallar dig Lisa-fisa, men ditt namn är Lisa
Skulle offra mitt liv för dig min sötis, du är ltie blötis nu.
Du är blötis av tårarna du fäller just när du läser detta, men du kan lätta jag älskar dig.
Kommer ej på nått mer så nu är dikten slut :))


KOMMENTERA nu min mobbade dikt :P tog mig 1 timme typ att skriva den. Har kommer en låt till dig Lisa. Vet att du älskar denna men nu sjunger Robin B så..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tess du är ju för gullig :)

Gör dig beredd för kramar på torsdag 8D. Hihi, för alla andra lät det där nog skumt :O

Jag älskar diiiiiiiig <3

2008-11-24 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0