Tess skriver! :DD

Heej<33 fanny och jag är hemma hos mig och nu stack fanny för hämta nått och äta. ja hade ph idag så jag stannade kavr till tre meeen det blev lite lite längre till typ 4 åkte vi ifrån skolan hade lite damp på pelle och på tunnelbanan och stationen hade vi kul fny och jag. idag till mat blev det  kebab som du vet av inlägget av jacquie innan. STENHÅRDA BRÖD usch men var hungrig så... Saknar jacquie redan men har min sötis Fny så länge :D

Puss!
Oj då.. Jacquie kan inte hålla sig ifrån mig och inte jag ifrån henne men en sötis fattas :) FANNY!!
Fanny trillade på isen+ pelle som tyckte det var kul i bakgrunden
Haha fny med ett reflexband på huvudet som hon hittade på tunnelbanan

pussokram Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0