Tess skriver den 26 november

Jaha här sitter man svintrött och skriver skulle ner till 4H men pallade ej. Somnade typ i en timme sittande :S skumt skumt iallafall i skolan idag så har jag haft franska gick fetma bra fast inte på första lektionen då sa jag att jag inte fattade nått då fick Nicolas(Franska läraren) damp och bara okej då fattar du inge. Sen så gjorde jag ett prov som jag hade missat fick MVG på det :D
Sen så har man inte orkat med skolan och DAMPAT PÅ PELLE orkar ej berätta varför. Sen efter skolan så gick jag Fanny Klara och Jennifer till tunnelbanan vid en turkaffär står det en sjungade tomte sen skulle jag känna på munnen så bet den mig :(
juste var med i kör idag med Fanny. Vi tränade på Hallelujah och fyfan vad dålig jag var först stod Blank och Fanny brevid mig som sjunger som typ änglar och så står jag där och sen kommer nån åtta med typ Celine dion-rösten FATTA VAD DÅLIG JAG VAR DÅ!!
Fanny+Klara som turister vid tomten som bet mig
Dagens outfit var en lång tröja ett par strumpbyxor(är ju pissa kallt) min vackra kofta eller hur man ska säga gina trico 299 kr. BRA TIPS: köp den finns i typ rosa och massor av färger
Pussokram Tess

Kommentarer
Postat av: blanck=)

haha, stackars tess, du va bra du me!!<3

2008-11-26 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0