Tess skriver



Ny blogg ^^. Gjort den ihop med två sötisar Fanny och Jacquie<3333 Betyder mycket för mig sötisar iallafall studiedag idag jätteskönt<333 Var med Fanny, Rosanna och Tove i hennes hus. Fick veta när jag kom dit att det var ett gammalt psykehem :S blev rädd sen gick vi ner och kollade i förrådet där fanns det spår efter matvagnen. Fick halft panik. Sen gick vi upp och jag har hittat världens skönaste säng typ i Toves rum<333 Men imorron blir det nog Jacquie eller nån. Ska kanske se madagascar 2 med Lallan,Ebba och Lisa. Jag älskar den första när dom dansar. Men kan ej sova för drack sjuk stor energidryck igår typ 500 ml så drack den inatt så kommer vara pigg och klockan är 03.08 och jag är pigg!!! bild ovanför på den ^^

Men puss på er // Tess

Kommentarer
Postat av: emma

men hur orkar du dricka sånt och sen vara uppe, haha kramkram emma;)

2008-11-23 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0