22 april

hejhej... känns som om det bara e jag som skriver nu för tiden, och ingen kommenterar! vad har hänt?
SKÄRPNING!
I alla fall, idag var jag, pelle, tess, sofia, jacqueline, och emma hemma hos jennifer. det var rätt litet hemma hos henne, så vi tryckte ihop oss, hehe :) vi åt väldigt mycket till mellis där, och sjöng singstar, och så dansade vi lite, fast oseriöst dårå,  tihi. sen vid fem drog allihopa hem med buss förutom jag, som bor typ 100 m därifrån x'D
Så, aa. när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, åt middag och så.

1. På bussen gjorde jag ett <3 med min bussremsa, thaha :)
2. Tess, pelle och jennifer
3. Jacquie och sofia
4. Emma (:
5. Jacquie och pelle som... vad gör de egentligen?



Det var allt för idag.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0