Äntligen fredag !

Heej allihopa sry för världens dåligaste uppdatering !
Aja , nu skriver jag iaf. I skolan har det varit seegt hela veckan !! Men fick iallafall lite gjort , sen gick jag, sofa , marcus , emma , jennifer , ebba och klara till vippan , vi gungade på en såndära stor gunga ;D
  
Efter skolan åkte jag , tove och jennifer hem till tove , innan så köpte vi ben and jerrys för att jennifer hade hittat 100 kr !Gott var det :) Sen kom my hem till tove också , det var mysigt , vi gjorde inga speciella saker :) sen runt 6 var jag tvungen att gå för tove och my skulle till toves landis ,


Pussheeej !! / Er jacquie


Vi i vippan ;)
My i toves säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0