april april din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill!

tjenare tjenare!
idag var det första april,  haha jag lurade tess att hon hade en mygga i håret, för att hon hatar myggor :) vad har ni lurat era kompisar med idag? skriv i kommentarerna !
var med jacquie och klara på friskis och svettis idag, det var styrka som jag hatar!
men men, jag överlevde.
jag åkte hem sen och åt min favvos tortillinipasta till middag :D sen typ städade jag lite i mitt rum och lyssnade på radio, kuul (inte)


 
       
     
1. Tess som gillar sol
2. Maja försökte göra grimaser mot fönstret
3. Thaha, fint :)
6. Emma maja och peter :P
7. Emma maja och peter igeeen
8. Jaaag gillar egopics :$
9. Tydligen klara med.
10. Jacquie tog den här på mig och tyckte den va fin, uusch hur kan kvinnan tycka det?

P U S S   F R Å N   E R   A L L D E L E S   E G N A    F A N N Y

Kommentarer
Postat av: maja

otroligt fina bilder på mig, eller inte. haha <3

2009-04-02 @ 17:09:02
Postat av: fanny

du är jättesöt maja :) <3

2009-04-02 @ 21:20:25
URL: http://tjf.blogg.se/
Postat av: fanny

haha, lägg märke till pelle bakom maja på tredje bilden, han pluggar som en pluggis XD

2009-04-02 @ 21:58:19
URL: http://tjf.blogg.se/
Postat av: maja

nu överdrev du lite va? jag , jätte söt? mohahaha!

pelle pluggis :)<3

2009-04-03 @ 16:16:12
Postat av: Tess

hur ser jag ut!

2009-04-03 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0