Borta bra, men hemma bäst

Tjenixen allihopa! Har nyss kommit hem från mitt landställe som ligger utanför norrtälje. Har typ solat, det var som vanligt jättevarmt därute. Sen har jag väl käkat godis och kollat på tv, he-he.
Just det i fredags, då vi kom ut fick jag åka direkt efter skolan eftersom att mamma och pappa skulle anmäla mig & min syrra till kö för ungdoms lägenheter i norrtälje. Najs. Medans dom va på banken passade jag på att shoppa lite, köpte en rätt dyr tunika, men den var ju så sööt! Och ett riktigt fynd, en kofta på rean.

Tunika från H&M, 295 kr.
Kofta från H&M, 49 (Hade kostat 395)

Japp. Skulle ha kollat på "Van veeteren" men pallade inte x) Ni som såg får säga om den va bra elr inte :)
Och rubriken va för att nästa helg reser mamma och pappa til Italien, så jag måste sova hos Farmor och farfar. Visst är det mys, men skulle vilja sova me typ J eller T ist :(

Men jag överlever!
Puss från Fanny

Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Hoppas du sover gott. Hörs imorgon:)

2009-04-19 @ 22:40:00
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0