En solig söndag !

Hejsan alla läsare ! Haft en bra söndagsmorgon eller nyss vaknat ? Själv har jag skuttat om kring av förväntan , klockan ett smäller det ! Ska träffa mina bästa vänner som inte går i min skola , utan i min förra !  Angelika , har jag inte träffat sen 5:an , så det ska bli jättekul ! Abbi däremot har jag träffat fler gånger.
   Tänkte slå till med outfiten en väldigt enkel och bekväm för denna vackra söndag ! :) 
Det e klart att jag lägger upp bilder från dan sen på kvällen .

♥  Pussheeej ! // Jacqueline  ♥


Jacka - Lindex , ?kr
Linne - Gina Tricot, ca 130 kr
Byxor - H&M, ca 200 kr
Diadem -
 Bijou Brigitte , ca 60 kr


 


Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Snygg outfit:) hppas du får det trevligt med dina vänner kram:)

2009-04-19 @ 12:20:33
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0