fest ikväll !

Hejsan alla läsare ! Förlååååååt för världens DÅLIGASTE uppdatering ! Skärpning Jacquie ! Så nu får jag skriva ett låångt inlägg om torsdag, fredag och idag ;)

Torsdag: I torsdags i skolan gick det bra , kankse segt såhära före lovet. Efter skolan bestämde jag , klara och tess oss att åka hem till klara , vi var där till typ 6 , då tess och Klara började bråka för en jättelitensak ! Klara blev typ sur för det blev lika på ett spel på datan !! :O Och hon kastade ut tess och hennes saker från hennes lägenhet ! Jag tyckte det var dåligt och gick jag med. 
     Hon e fortfarande sur !!

Fredag: Igår i skolan gick det inte så bra ,  orkade inte med en dag till innan lovet. Efter skolan åkte jag och Jennifer en snabbis till skärholmen , vi var tvugna att köpa en present till Rosanna och Tove som har fest idag (lördag) , tyvärr läser rosanna vår blogg så jag kan inte skriva vad jag komr ge dem. Aja , efter hämtade pappa mig och vi åkte till honom . Vi fick god glass och inte gjorde så mycke mer , haha , kollade på favoritfilmen shrek också ;)

Lördag:  Idag runt halv 7 ska jag va hos rosanna , hon och tove ska ha en fest i efterskott för de har ju fyllt år ! Det blir säkert skitkul :)
       Idag på förmiddagen gjick jag och min bror ut o cyklade , det var såååååå fint väder så vi stannade säkert i minst 1 timma ! Vi kom hem och hade inte fått nog av solen och värmen , så vi satte oss på balkongen och käkade glass ;) 
    Sen dess har jag inte gjort något speciellt , läst och tittat lite på shrek , IGEN ! Haha , får nog inte nog ;)


Tyvärr blir det inga bilder , tog inte med usb - sladden till pappa ;( Blir bilder på måndag ist :D !


 PUSSHEEEEJ ! // J A C Q U E L I N E

Kommentarer
Postat av: diana

cyklade idag oxå =3

2009-04-04 @ 19:14:44
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0