FÖRLÅÅÅT !

Hej och förlåt för dålig uppdastering.
Har bara inte orkat på sistonde, men kan skriva en lista åt er. Den blir ju lite tråkig för jag har inga bilder att bjuda på eller så.

Lördag:
Jag var med Jessica Bungerfeldt, vi var hemma hos henne och hoppade lite studsmatta, sen köpte vi godis på ica och flirtade lite med den snygge killen i kassan, HAHA !! sen åkte vi till BMX och det var ngra killar som raggade på oss, men dom sög på att cykla så dem blev dissade xD sen var vi lite i rondellen, vet inte riktigt varför, men haha det var ngra typ 20-åringar som körde tusen varv runt oss i rondellen, vi ba problem? xD

Söndag:Jag åkte in till stan med farmor och hon köpte en kjol till mig från H&M, en jättesöt grå med knappar. sen åt vi lunch där, jättegod pennpasta med rostbiff och svampsås.
Måndag: Kom hem, åt mellis och pluggade lite matte, sen åkte hem och matade katten och hämtade gympakläder *yey* Har nyss kommit hem och nu tråkar man.




Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0