Friskis & svettis

Hej coolingar ;) Vad har ni haft för er idag ?? Hoppas ni klarade förbin dagen med alla luringar ;)
       Aja , här komr min da ;) I skolan gick det väll bra, haha . körde typ kort  hela tiden x) 
Efter skolan skulle jag , fanny och klara till friskis o svettis , fast jag och Fanny glömde kläder , så vi fick åka hem till mig och Fanny fick låna kläder an mig :) Sen åkte vi till klara och klara sminkade oss och så åt vi pankakor :) Mums !
På friskis och svettis körde vi typ stryeträning, suck ! Hur jobbigt som helst ! Aja , nu sitter jag här och gnäller för jag har en spn himla växtvärk !! :S

Pussheeeeeej ! // Jacqueline ;)




                                           
bild på mig o fanny :)                    Fanny sminkar sej ;D                  Bild jag bjussar på ;)                   Jag och mina älsklingar


Jag och Sofia , min älskade vän , hade lite tråkigt i skolan :P ;)<33


Haha , bara marcus log ;)


                        
Våren e här ! :DD (a)                                T J O C K I S ! + sötaste klara i bakgrunden <3


Kommentarer
Postat av: Julia J

hahah, han heter varken lunus elr ludde! Han heter Linus! :P men du får kalla honom ludde om du vill ;) Älskar dig<333

2009-04-02 @ 20:26:55
URL: http://juuliuus.blogg.se/
Postat av: moa

sofia, en riktig gammal barndomsvän.

2009-04-03 @ 19:28:43
URL: http://[email protected]
Postat av: LISA

kalla dig inte för tjock!!! jag får lite wb damp då, eftersom du är smal. inge illa menat :)



p.s vi går i samma skola, så i know that you are tinyyy =)

2009-04-03 @ 21:02:11
URL: http://heejlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0