Glad påsk

Hej allihopa, nu är jag tillbaka från en lång helg på landet.
på torsdagen kom vi ut vid typ åtta, då åt jag tacos, och sen gick jag över till viggo & lucas. vi kollade på adam och eva, den dära vuxenfilmen som typ suuger :) aja, vi tittade på den och vid kanske tolv gick jag hem.
på fredagen vaknade jag, sen var jag med viggo, för lucas var så sjuk. vi kollade på mtv's exiled-maraton haha dom spelade typ 10 avsnitt som vi satt som klistrade framför. sen solade jag lite i den underbara solen, jag menar asså jag kunde ligga i bikini, och jag svettades! jag lovar det var typ 20 grader!
och så grillade vi också för första gången detta år, riktigt gott!
på lördag var det påskpåskpåsk. fick påskägg av mamma och pappa, och två armband, två halsband och ett par örhängen. på kvällen tog vi flakmoppen över till släkten på andra sidan ön, där var jag med släkten och firade påsk.
Jag, min syster frida och min kusin lina gick lite "påskkärring" med min lillkusin som ville det, tihi vi fick 50 spänn och en hel del godis på typ 4 hus, haha. sen spelade vi också Wii sports, jag måste säga att jag blev ägd på golf :$
söndag var jag på dan med viggo och lucas. vi hängde i hängmattan och studsade studsmatta. på kvällen kom kusinerna och grillade,och så gjorde jag en smarrig kladdkaka, fick MVG av alla trevlans ;)
måndagen, asså idag var jag också med viggo och lucas, vi gjorde samma sak som dan innan hängde i hängmattan och studsade studsmatta. och spelade lite badminton som jag blev ägd igen på :$
men men sen åkte vi hem och nu e jag häär hemma, skolan igen sen... boring :( 

Mammas påsktårta, mums !
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin påsktårta!

Var den lika god som den ser ut?

2009-04-13 @ 23:33:17
URL: http://wentzel.webblog.se
Postat av: Maria

svar till jacqueline: för många för att rabbla upp :)

2009-04-14 @ 19:44:10
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nej, den var godare ;)

Kram!

2009-04-14 @ 19:47:03
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0