Hundvakt och barndregel

Hejsan allihopa ! Det får bli ett snabbt inlägg för om 3 min börjar wipeout .
   Idag träffade jag som sagt Jowanna , Abbi och anki . Jowanna var hundvakt så vi fick vakta den , och vi fick också vara barnvakt åt en liten tjej ! Det var jättemysigt . Hon var jätteliten och hunden var också jättesööt !
   Fast det var ingen som ville gå ut o rasta hunden så jag fick göra det ... Och plocka upp bajs ...
På kvällen kom Celine också , och var vi först i centum och drack chamis o sånt ;) Sen gick vi hem till Abbi och åt poppcorn med smält smör . MUMS !!


Pussheeej ! // Jacqueline

1. 2. 3. 4. 
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12.


1.Angelika sötis <33
2. Strong me ;) *Stolt*
4.Abbi och Joo <33
5.Anki , jag och Abbi <33
6. Till sist lyckades det ..
7. Selma/Semla när vi var ute o prumenerade själva ...
8. USH !!
9. Jag matar Bebe...
10. Det gick inte så bra så Abbi tog över ;)
11. Hehe , undra hur det gick till ??
12. Min o Ankis heta tungor !

Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Vad kul att vara hundvakt:) Ha en bra kväll:)

2009-04-19 @ 20:58:37
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, annars heter jag Ellen! <33 Älskar dej med Jacq!<3



Ellen

2009-04-26 @ 11:56:43
URL: http://musicisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0