påskloov

hej hej :)
idag har jag och jacquieline och my träffat marcus.
vi va på ngn skateramp som hette typ "nord" i älvsjö . marcus va jätteduktig på skateboard, men vägra erkänna det -.-
men men jag och jacquie ramlade också ner i rampen och kunde inte komma upp, tihi klantisar vi är :)
sen typ skulle han göra annat så vi drog till my.
vi skulle ju också sova hos my, men de blev aldrig så, och då blev vi jättedeppiga :(
sen åkte jag hem , och typ åt mat.
mamma gjorde nyss glass med chokladsås för att pigga upp mig, tihi hon e så snäll :)
planerna för imorn är typ att träffa söta natalie som jag inte träffat på åratal , har typ känt henne hela livet, så de blir trevlans !  :)
jag har typ rätt mkt bilder men jag kan inte hitta sladden , sry :(

P u s s   P u s s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0