pelle, my och oliver

hej alla ni söta som läser vår blogg!
idag har jag vart med pelle my och oliver.  vi möttes ett i fruängen och sen åkte vi hem till mig. vi kollade på "hundtricket" och bråkade om varandras mobiler, haha vi typ sprang runt :) och oliver kittlade mig och my jättemycket, bara för att vi var så kittliga xD  sen kollade vi lite på filmer på youtube, och lite på gamla bilder på mej, haha dom var ju lite smått fina X)
vid sex gick vi till kiosken och köpte massor av lösgodis som vi satt och smaskade i oss :D
när vi skulle gå därifrån tog de typ en kvart för vi gick och flummade och åt godis på vägen, det som brukar ta 5 minuter haha (:  sen vid sju åkte pelle hem och vid halv åtta åkte oliver hem.
my stannade kvar och åt och så satt vi vid datan lite grann :)
hon har precis åkt hem, men vi ska typ snacka på msn hela natten, i micen har vi bestämt  ! :P

Dagens:
Linne H&M
Mjukisar SSS
Cardigan Gina tricot


Kommentarer
Postat av: mylla

haha fnyys det blev bara halva natten XD fahn va kul vi hade och såg du olivers min när jag och pelle myste! så j*kla kul asså

2009-04-09 @ 14:17:58
URL: http://lowisenmymms.blogg.se/
Postat av: fanny

haha , ja det blev det, men ändå :) haha aa fett snopen han blev ;) kul hade vi !

älskar dej myllis <33

2009-04-24 @ 21:35:03
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0