Så soorrry

Heej
Nu har jag inte bloggat på länge men varit mycket nu på lovet när man har haft ledigt :D Så Fanny och Jacquie ska bara säga jag saknar er nått enormt mycket. Vill träffa er så fort som möjligt :) Annars vad som har hänt denna vecka... Joo, inte så mycket bara ridning och tävlat :P Iallafall det behöver vi inte ta upp, snart är lovet slut men vi har ledigt på måndag också.

Jag är mycket mycket glad för i slutet av april(SNART) ska jag till Barcelona. Så Barcelona här kommer Tess snart....
Här kommer iallafall helgen planer för mig och varför jag inte bloggar. Imorgon klockan 8.00(!) ska jag sitta på ett tåg mot Gävle där jag ska träffa min kusin och moster för att fira påsk. (Jacq, Fny vill träffa er på MÅNDAG!)

Nu får ni ha en glad eller säger man bra påsk :D

Kyssar Tessitess/Tessilina

Kommentarer
Postat av: sandra

visst. jag vet inte riktigt vad det är, men men. jag är ganska ny med bloggandet och har inte fattat alla grejer än 8)

2009-04-11 @ 17:13:07
URL: http://whenthesaintsgomarchingin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0