Sry för dålig uppdatering!

14 april, världens sämsta dag : Hela dagen var bra, jag hade bakat goda muffins på hemkunskapen och fått skippa gympan, skulle träffa söta angelika och allt var bra, ända tills mitt busskort blev snott, UR min väska när jag inte märkte. sen kunde inte hon göra ngt heller och hela dan bara bajsade! så jag åkte hem, och haha pelle tröstade mig lite på bussen hem, och när jag kom hem berättade jag för en mindre glad pappa att mitt busskort var snott för andra gången i skolan.

Dagens : tunika, gina tricot, armband , gåva, örhängen H&M

15 april: Jag och Tess stannade kvar efter skolan och plugga till typ tre, sen drog vi hem till henne, GICK för att mitt kära busskort va snott. men men från fruängen till telefonplan e inte särskilt långt, men de va jobbigt anyways.
vi va iallafall hos henne och typ först bakade en kaka och sen kollade på top model, sen gjorde vi lasange(till middag)
sen så gick vi ut och cyklade en tur, köpte klubbor, havrebollar och tuggummin. sen gungade vi lite i en park när solen höll på och gå ner, de va myys. haha sen kom några småtjejer och frågade vad vi hette, dom va jättesöta :)
sen åkte jag hem tid typ halv nio.

Tess äter havreboll, och jag slickar klubba :)

16 april: Jag var med Tove och Rosanna hemma hos Tove. vi åt mellis, och sen typ pratade vi i toves säng och kollade på gamla bilder :) sannie skulle gå hem vid fyra för hon hade tennis, och jag stannade till typ halv sju.

Dagens: Jeans, Cobra/JC Sjal, gåva.

PUUUSS <3

Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Mmm den dära klubban såg riktigt smarrig ut:) Ha en bra kväll och sov gott:)

2009-04-16 @ 21:53:06
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0